Komentáře

1 lifemaker lifemaker | E-mail | 17. února 2011 v 21:21 | Reagovat

kdo se ještě nepozvracel ten si může shlédnout videa zde:
http://www.reformy.cz/zpravy/americky-sen-drsny-animovany-pribeh-o-vzniku-americke-centralni-banky/

http://www.reformy.cz/zpravy/film-podraz-jmenem-obama-obama-deception/

2 Armagedon Armagedon | 17. února 2011 v 21:24 | Reagovat

Nedivím se,že už se na to pámbu nemůže dívat..

3 Jaroslav Jaroslav | E-mail | 20. února 2011 v 0:12 | Reagovat

To všechno je hezké a věřím že i pravdivé. V podstatě ale k ničemu, když se autor nepodepsal. Zvoněním klíčů se hajzlů zbavit nedá.

4 Jiří Paroubek Jiří Paroubek | E-mail | 20. února 2011 v 10:38 | Reagovat

Autor zapomněl i na nás, my jsem přece nebyli mimo galakcii-
Zářný případ je náš bývalý předseda  vlády
Gros a  další.  Musíme   být spravedlivý.
Jen si vzpomeńte kdo   kradl nejvíce  ,kdo se vyznal v tlečenici.
Jiří

5 Alena Alena | 20. února 2011 v 10:46 | Reagovat

Tak to je katastrofa. Nikdo za nic nemůže a všichni jsou v pohodě ?
Asi jsem se narodila na špatné planetě.
Chtěla jsem se dívat na Tisíc a jednu noc. Nebudu se už dívat vůbec na nic.
Alena z Rožnova

6 Aťan Aťan | 20. února 2011 v 11:16 | Reagovat

[3]: Jaroslave, vidím, že bys rád můj podpis, mou adresu a kudy a kdy chodí moje děti do školy bys asi taky rád? :-))

Ne, teď vážně - na téhle "Zprávě" se podílí asi od roku 2004 hodně lidí, někteří se mezi sebou ani fyzicky neznají, pouze virtuálně. Co je na téhle "Zprávě" nejdůležitější: JESTLI JE PRAVDIVÁ! To je, oč tu běží. Kdokoliv z vás, kteří máte přesnější čísla - po ověření lze Zprávu zkvalitnit (což se už průběžně několikrát stalo a do budoucna určitě nikdo nevylučuje další zpřesnění).

Přátelé - nehledejte autory, hledejte pravdu. Děkuju za pozornost, která k mé radosti narůstá.

7 Aťan Aťan | 20. února 2011 v 11:37 | Reagovat

[4]: Jirko, nezlob se že ti tykám, ale máš fantastickou přezdívku. :-))

Tahle "Zpráva" si všímá hlavně našeho nešťastného rozjezdu, není jen o politicích - spíš o rozkrádání státní kasy, ...a ještě k tomu jen ty největší kauzy.

Krade se napříč politickými stranami, hlavně u modrých a oranžových je to samozřejmě nejvíc vidět - jsou nejmocnější, proto se mafie logicky točí kolem nich.

Levicové vlády už bohužel jdou mimo tuto "Zprávu", taky mě to mrzí. :-) Zeman přišel až 17. 7. 1998, pak ČR slušně zadlužili Špidla, Gross a Paroubek - do 4. 9. 2006.

No, ...a Topolánek se taky moc nevyznamenal, nebo jo? Na dnešní situaci tu mám "zapůjčených" také pár článků, které si do šuplíku dávám hlavně pro sebe:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/rubrika/ceska-historie-i-soucasnost-napreskacku

8 Prochor Prochor | E-mail | 21. února 2011 v 11:05 | Reagovat

......a bohužel ta největší škoda je stále ještě v tom, že do dnešních dnů těmto "záchranářům" naší země, stále v této necitné politice věří ještě mnoho a mnoho lidí a jako ti nústupní tupci si nenechají říc´!!! Asi se jim vede také době a holt sytý hladovému nikdy neuvěří!

9 afaltisva afaltisva | E-mail | 21. února 2011 v 11:25 | Reagovat

Může za to i naivita nového vedení Slogan:Nebudeme takoví jako oni" nás připravila zdá se o hodně.

10 Vladimír Vladimír | E-mail | 21. února 2011 v 11:45 | Reagovat

Až příště

11 Aťan Aťan | 21. února 2011 v 11:59 | Reagovat

Někdy mám takový vtíravý pocit, že demonstrující v severní Africe si říkají: "V Česku si sametovou revolucí vůbec nepomohli, uděláme to jinak..."

12 BOBŘEVÁMTAK BOBŘEVÁMTAK | 21. února 2011 v 16:43 | Reagovat

TEN KDO CINKAL TAK AŤ SI NASERE!!!

13 Plac Plac | E-mail | 23. února 2011 v 14:14 | Reagovat

Cinkalo se za socializmus s lidskou tváří. Vychytralí zlodějové dávno dopředu měli promyšleno jak rozkradou státní majetek se sametovým průběhem, dali příklad dalším chamtivcům a už to byla řetězová reakce a ta se těžko brzdí. Bohužel stále žijí a požívají schovívavosti tohoto národa a zákony stále chybí. Je to velký marasmus, který
je řešen na úkor chudých a středních vrstev se kterými si mocní a bohatí vytírají zadek. Dějiny se stále opakují.Národ morálně stůně a vyšší pricip je nahrazen penězi. Zatím jsme nepadli na hubu tak,abychom šli znovu do ulic a stejně máme jen vidle a lopaty proti po zuby ozbrojeným žoldákům, tak že jsme jim pro legraci.

14 Korál Korál | E-mail | Web | 23. února 2011 v 14:24 | Reagovat

Pořád stejná písnička - kdy budeme volit rozumně a jak donutit zákonodárce k odchodu z funkce, když zklamou ? Jak dostat  zpět do státní kasy finance, které byly rozkradeny? Kdy už konečně budou trestáni naši volení zástupci a členové vlády, kteří nesou zodpovědnost za rozkrádačky ve velkém ? Kdy už určíme našim zaměstnancům ve vládě a v zastupitelských orgánech rozumný plat, místo aby si ho určovali sami? (Například  dvojnásebek průměrného platu ? :))Kdy si už budou moci být férovéí policajti jistí, že nebudou odvoláni z choulostivých "vládních" případů ? Jestlipak je v silách českých voličů vypustit kaprům rybník ?

15 Zita Zita | 25. února 2011 v 7:54 | Reagovat

Tak to vidím černě. Zlatý socialismus , že ano pánové. ???

16 Vladimír Jůzl Vladimír Jůzl | E-mail | 25. února 2011 v 10:22 | Reagovat

Dobrý den,
nevím, koho oslovuji, ale mám jednu zásadní připomínku!!:
Proč se pod text nikdo nepodepíše?? Proč mám v dnešní době číst anonymy??? Kdo mi je posílá (vůbec nejde o obsah anonymu...???
Jůzl, 25.2.2011 ˇ(63 let po Vítězném únoru...)

17 atanova-zasuvka atanova-zasuvka | 25. února 2011 v 21:14 | Reagovat

[16]: Dobrý den pane Jůzl,
zdroj jsem uvedl (jeden z mnoha), ale proč se nikdo nepodepsal, netuším. Možná české justici moc nevěří. Já spíš přemýšlím nad obsahem, než nad tím, kdo to napsal a kde bydlí.

Proč čtete anonymy opravdu netuším, já jsem vám nic neposlal. Právě se přehrabujete v mé zásuvce, sem si ukládám co zajímá především mne.

18 atanova-zasuvka atanova-zasuvka | 26. února 2011 v 9:07 | Reagovat

[15]: Zito, československý socialismus se nepovedl a český kapitalismus také ne... jsem napnutý, co bude dál. Moje žena by ráda osvícenou monarchii. :-)

19 realista realista | 26. února 2011 v 18:33 | Reagovat

Je to strašné a možná ještě horší. Ale taková je realita. Tehdy v 89 ty "splašené koně" (padající režimy ve východní evropě)dokázali TI VYVOLENÍ
pro sebe a "blízké" ukočírovat. Riskovali přece hodně. Že se tady nestřílelo, něco TO muselo stát. Všichni ti z listopadové doby, jsou si nějak propojeni, dlužni, vděčni.....Pokud by zde byl právní řád, tak už by museli výše jmenovaní všichni sedět. Bohužel, nic se neděje. Nejlepší obrana je strašit bolševikem, krachem, bankrotem,v lepším Řeckem, Maďarskem a pod. Tisk a TV jsou na správné straně. Jak jeden ředitel (pouze prý vykonavatel přání majitele média..)přiznal, nepublikuje se nic, co by nebylo v zájmu....(asi komu?) Tak co, no nic. Musíme asi zase počkat, až půjde v Evropě nějaká vlna, a buď na ni naskočit, nebo ji nachat přelít. Bolševik zde byl 40 let, Habsburkové 400 let. Tihle tuneláři, vykradači teprve 20 let. Máme se ještě na co těšit.

20 alice alice | E-mail | 26. února 2011 v 22:18 | Reagovat

když to tak čtu a navíc i vidím kolem sebe je mi z toho opravdu na nic.

21 Helena Helena | E-mail | 2. března 2011 v 5:58 | Reagovat

Vybrat vsechny uspory z banky !

22 Jana Jana | E-mail | 3. března 2011 v 12:17 | Reagovat

[12]:Bohužel, Ti, co necinkali jsou na tom dnes nejhůře. Snad se již tento národ brzy pořádně naštve a ukáže té pakáži zlodějský zač je toho loket.

23 Aťan Aťan | 3. března 2011 v 14:40 | Reagovat

[22]: Jano, ti co necinkali jsou na tom dnes nejhůře? To by chtělo možná dovysvětlit, nechápu...

24 klara klara | E-mail | 4. března 2011 v 19:57 | Reagovat

..vsem temto grazlom v drahych oblecich se bude zatracene spatne umirat.. nikteratk jim jejich situaci nezavidim.. PS: jak moze byt Vaclav Klaus dopr.... nasim prezidentem?????

25 jarka jarka | 4. března 2011 v 20:18 | Reagovat

nemám slov, veškerá iluze je již dávno v p..., komu tedy věřit? Zrovna jsem před chvílí přečetla nový návrh sociálního zákona a to bude taky o hubu. Souhlasím úplně s Klárou.J.

26 Jarko Jarko | 5. března 2011 v 9:32 | Reagovat

Neni Richard Salzmann bratr Slanskeho?

27 Aťan Aťan | 5. března 2011 v 11:49 | Reagovat

[26]: :-)) Jarko, ...neptal jsem se...

28 Václav Václav | 5. března 2011 v 14:07 | Reagovat

Drobné pozitivuim je aspoň to, že v druhé vlně rozkrádání (banky) byli okradeni hlavně ti, co se předtím napakovali na privatizaci (vklady byly pojištěny myslím jen do 4 miliónů nebo tak nějak). To trochu snižuje sumu, o kterou byli ve výsledku okradeni ostatní. Nabízí se jistá paralela s obdobím 1951-53, kdy hodně bolševiků podílejících se na politických procesech šlo do vězení (Husák, Svoboda) nebo dokonce na popraviště (Slánský, Reicin), i když většinou byli odsouzeni za něco úplně jiného než své skutečné zločiny.

Je to ale slabá útěcha, největší privatizátoři se dobře pojistili a někteří se uplatnili i v druhé vlně.

29 Petr Petr | E-mail | 6. března 2011 v 0:22 | Reagovat

Souhlasím s Janou. Nejvíce mě štvou Ti co nejvíce cinkali a dneska nejvíc nadavaj. A k volbám nepůjdou. Mí rodiče celej život dřeli aby si mohli aspoň v důchodu trochu užít. Užívaj, bídu a utahovaní opasku. Petr

30 Aťan Aťan | 6. března 2011 v 12:20 | Reagovat

[29]: Petře, jestli jsem vás s Janou dobře pochopil, chtěli byste zpátky socialismus a komunisty. Jenže komunisté, kteří si zvyli na neomezenou moc při potlačení opozice a tahali za nitky před rokem 1989, z mnohých jsou teď největší čeští pseudokapitalisté a pseudodemokraté a k nim se přidali čerství draví mafiáni. Kvůli dnešním průšvihům se před rok 1989 já rozhodně vrátit nechci.

31 Laco Laco | E-mail | 6. března 2011 v 20:10 | Reagovat

[13]:To bych netvrdil, že žoldáci půjdou proti nám, ti jsou na ty šmejdy taky nasraní, ale jak je vidět, tak těm šmejdům narostlo sebevědomí tak, že si ani neuvědomují, jak si serou do vlasního hnízda a dráždí kobru bosou nohou a vězte, že se jim to hóóóódně škaredě vymstí!!!! No a k tomu je také potřeba podpory nás všech, až to vypukne!!!!

32 realista realista | 7. března 2011 v 2:04 | Reagovat

Před rok 1989 se vrátit už nelze. Je to nevratné – pro někoho bohudík, pro někoho bohužel.
Že bylo před rokem 89 spoustu nedobrých věcí, to je fakt. Že v padesátých letech bylo
krušno, je také fakt. Byla jiná doba, bylo po válce, spadli jsme do područí vítězné mocnosti.
Tato skutečnost určovala děj věcí. Byla doba strachu, područí, trestů i poprav. Ale nebylo to
jen u nás. Bylo to i v USA. Kdo nečetl, co se dělo za Mccarthismu, pak nesoudí nestraně.
V době blízké roku 89, to už u nás zase tak špatné nebylo. A z té doby pramení toto
porovnávání s dneškem. A je fakt, že v mnoha věcech je se za čím ohlížet. Ne vše bylo tehdy
špatné a i z pohledu dneška je co závidět. Ta část společnosti, která dnes nemá (zatím)
existenční starosti, mládež, polistopadoví zbohatlíci....ti všichni na dřívější dobu házejí vše
špatné, nic dobrého na ni nenajdou. - Ti, co mají mzdy kolem 10 000.-KČ, důchodci, matky
samoživitelky, nemluvě už o nezaměstnaných (o bezdomovcích a cikánech se ani lépe
nezmiňovat !) ti vzpomínají. A není jich málo. A bude jich přibývat. Až se začne projevovat
nový zákon o tržním nájemném, od října spadnou některé důchody (i o 1.500.-KČ), bude
zavedena 20% daň na vše (včetně drahých léků), to se bude vzpomínat. - Mládež paměť
nemá, tu co má, tu má perfektně překroucenou ( polistopadoví vládci se o to 100% snaží,
někde jsem už i četl, že se čeká na VYMŘENÍ těch, co zažili socialismus – až tak !) ale
pozná časem, že ne vše je OK. Na ní bude, jak se věci budou vyvíjet. Říká se, že v mládí
je budoucnost. Tak že...........................................................................................................

33 Aťan Aťan | 7. března 2011 v 7:48 | Reagovat

[32]: realisto, říkáš: "V době blízké roku 89, to už u nás zase tak špatné nebylo."

Tady musíme rozlišovat úhel pohledu. Ti, kdo chtěli pluralitní společnost, nechtěli vládu jen jedné Strany, chtěli změnu, ti si moc štěstí neužili. Opozice se zavírala do vězení, šikana těch, kteří nesouhlasili s KSČ, byla masivní. Já i moji přátelé, známí i příbuzní to zažili na vlastní kůži.

Pak tu byla hóóódně početná druhá skupina obyvatel - o politiku se nestarali, do ničeho nešťourali a mlčky si užívali toho, co jim Velká Strana dovolila.

Samozřejmě všechny ty obrovské průšvihy po roce 89, kterých se dopustila  pravice (ale i demokratická levice), nahání vodu na mlýn komunistům. BOHUŽEL!!!

34 Míra Komárek Míra Komárek | E-mail | 7. března 2011 v 12:55 | Reagovat

Dokud se tu bude politika dělat, jako zdroj blahobytu. Nikdy to tu k ničemu nepovede. Nechci být pesimistou, ale mentalitou na to nemáme, aby jsme se s těch "promiňte" sraček vzpamatovali. Co tu čeká naše děti....

35 Aťan Aťan | 7. března 2011 v 14:04 | Reagovat

Míro, asi jo... to je ta horší varianta, bojím se že pravděpodobná.
Neměli bychom se kurňa už probrat??? To v tom naše děti necháme opravdu vyráchat???

36 realista realista | 7. března 2011 v 17:23 | Reagovat

Aťane, Aťane. Ty si tady někdy protiřečíš. Ale je to tvůj blog. V práci jsem měl dva chartisty. Někdy nás i k vůli nim zadrželi a vyslýchali. Nic příjemného to nebylo. Ale tito chartisté měli v práci lepší pracovní podmínky, než někteří ostatní. Dá se to doložit. Nechci o tom teď psát.Oni chartisté (ti u nás //velmi známí!//) chtěli spoustu věcí, které jsou dnes samozřejmé, ale s pohledu života, bydlení, práce, platu, zdraví nejsou někdy podstatné. Představ si, že budeš
na pustém ostrově, svobody co hrdlo ráčí. Akorát ti bude scházet jídlo, kde složit hlavu, když tě bude bolet zub nebo si něco polámeš – nemá tě kdo ošetřit. Zkrátka – jsou nějaké priority v životě. Možnost nadávat na presidenta není zrovna to pravé, co k životu potřebuješ. Dobře se mluví, dobře se filosofuje, když máš zajištěné alespoň základní životní jistoty. Nikdy nebude
tak, aby se měli všichni dobře, podle svých představ. Nikdy nebude a nehledej 100% spravedlnost. Je to blud. - Chtěl jsem jen poukázat, že v době před listopadem nebylo vše špatné. To bys musel odsoudit i porodníky, co tě přivedli na svět. Já si myslím, že jsem svoji práci dělal dobře, že i mojí spolupracovníci ji dělali dobře. Dělali jsme s lidmi a myslím, že se nemám za co stydět. Proč bych si měl nevážit své práce či práce kamarádů před rokem 89?
Bylo spousta dění, co se dělalo nedobře, ale bylo i spousta dění, co by i dnes zasloužilo pochvalu. A právě to odsuzování všeho, všeho šmahem co bylo před rokem 89 je podle mne podlé, nepravdivé a pro mladé lidi dnes neférové. Co Ty na to?

37 Aťan Aťan | 7. března 2011 v 18:43 | Reagovat

[36]: Realisto, zase si od tebe vypůjčím jednu větu: "Chtěl jsem jen poukázat, že v době před listopadem nebylo vše špatné."

Tak tady mezi námi panuje naprostá shoda. Ale stojím si za tím, že jen v pluralitní společnosti je alespoň stín naděje průšvihy napravit, v totalitní vládě jedné strany to prostě nejde. Nechci komunisty zpátky ani za nic, takže ode mne žádný protimluv.

Podívej se například na nedávnou minulost na naší politické scéně: pět lídrů politických stran složili funkce - Topolánek (ODS), Paroubek (ČSSD), Svoboda (KDU-ČSL), Bursík (SZ), Zeman (SPOZ). Langer je pryč, zmizela Vesecká, máme nového Lessyho + Veselý bude nový ředitel Útvaru pro odhalování korupce a finanční kriminality. Slušné zemětřesení, řekl bych. Nezlobil bych se, kdyby to pokračovalo Nečasem, Kalouskem, Rathem... každý ať si doplní desítky dalších...

Už jen čekám na dominový efekt - kdy jeden korupčník bude udávat druhého... mezi Ministerstvem obrany a Kalouskovým finančně-analytickým útvarem ministerstva financí už cosi nesměle vykukuje...

38 Joly Joly | E-mail | 7. března 2011 v 22:02 | Reagovat

Tak rozkradenou státní kasu neměli ani Řekové, a ti si aspoň užívali! Tady se  stále jen utahují opasky, bohužel pouze těm dole. Nahoře se mlaská.....

39 zebro zebro | 7. března 2011 v 22:03 | Reagovat

Divím se že s tím někdo ( John)  nic nedělá to raději budou brát u huby nás tady dole šmejdi

40 Karel Hubač Karel Hubač | E-mail | 7. března 2011 v 23:17 | Reagovat

Vážení at to vykradené vyrovnají ty co to udělali,ale at to nechtějí od lidí kteří berou pár korun.oni mají statisíce  a to 20%DPH je pro ně sranda a z lidí dělají blbce!!!

41 Mirka Mirka | E-mail | 8. března 2011 v 13:40 | Reagovat

Je to tak, naše vláda je pozůstatkem doby minulé a všichni si myslí, že lidi jsou tu pro vládu, ale opak by měl být pravdou. Každý jen hrabe pro sebe, protože mu to my a legislativa dovolíme, no a jelikož si vždy nahrabou dost, mají vždy na to aby ze všeho vybruslili. Tenhle bordel je hlavně o tom, že chybí něco jako ,,politická mravnost,,. Koukněte na všechny naše ,,špičky,, v politice - najdete tam někoho na koho byste ukázali prstem a mohli o něm říct - tak takhle se to dělá, takhle to má být, o lidech a pro lidi?? Pro tenhle stát a pro budoucnost?? Znáte takového politika?? Kdepak, kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti a v naší ušvejkováné zemi to platí dvojnásob. Totálně jsme se zaprodali a tuto zemi rozprodali. Dobrovolně díky našim politikům jsme v podstatě prohráli třetí světovou válku. Už není potřeba zbraní, okolní státy velice rychle pochopili, že nás prostě díky tomu co nastalo po sametové revoluci můžou ovládnout tím, že nás ekonomicky ,,položí,, a ovládnou. A ptáte se kdo?? No přeci zbytek Evropy v čele s Německem. Patří tam i USA, kterým také zdatně lezem do pozadí...Je to prostě škoda mluvit. pozitivní na tomje, že není všem dnům konec a doufejme, že i u nás nakonec dojde k tomu, že se někomu rožne v bedně...možná....zatím je nahoře totální tma, kterou osvicuje jen vidina mamonu............

42 Jaroslav Jaroslav | 9. března 2011 v 16:27 | Reagovat

Je to hezké,ale seznam je neuplný.Například : Pavel Bém ,M.Zeman atd.

43 evík evík | E-mail | 9. března 2011 v 18:08 | Reagovat

[41]:Nedělejte si hlavu,až to bouchne a že to není daleko,tak zbohatlíci naskáčou do letadel a ulítnou jako v 48r. Pak zažijete,jak se začíná od píky,pak se národ sjednotí,aby přežil.A pak se znovu objeví slovo vlastenectví,které není našim politikům známé po dlouhých 20let.

44 Horáková Horáková | 9. března 2011 v 18:24 | Reagovat

A co František Ringo Čech s penězi, které dostal za to jeho "umělecké dílo"? A může žvanit co chce, stejně mu to nikdo neuvěří.

45 evík evík | 9. března 2011 v 18:32 | Reagovat

v tom co zdělil,možná i v omylu mu věřím

46 Aťan Aťan | 9. března 2011 v 18:34 | Reagovat

[42]: Jaroslave, máš pravdu, tohle jsou jen 90. léta, 2. díl. Další díly bych si rád opsal z tlustých spisů Vabank, Kmotr, Krakatice, Expert... ale prý se to ještě nesmí. :-)

47 Aťan Aťan | 9. března 2011 v 18:43 | Reagovat

[44]: Názor na osobnost Ringa se samozřejmě může různit, ale jedno mu upřít nelze - narozdíl od nás byl U TOHO! V nekontrolovatelné upřímnosti řekl i to, co možná ani nechtěl. Občané se pravdu dovídají pouhou náhodou, bohužel. Např. tuto "Zprávu" si v novinách ještě dlouho nepřečtete. :-)

48 evík evík | 9. března 2011 v 18:55 | Reagovat

marně přemýšlím,kdo s tím bordelem zatočí.nebude to asi moc ,,demokratické,,ale asi účinné,protože vždy po velké svobodě přichází opak.Tzn.bouchnutí do stolu a bude to takto...Nejsem zastáncem takového jednání,ale asi to jinak nepůjde.Pak si budem drbat hlavu všichni

49 evík evík | 9. března 2011 v 19:01 | Reagovat

Jednou se ,ukecl, mistr Topolánek a řekl
es kom der tag,/nejsem němčinář/nejsou to sice jeho slova,ale asi věděl do čeho nás žene

50 Aťan Aťan | 9. března 2011 v 20:10 | Reagovat

[49]: Es kommt der Tag, přijde den, sudeťácká tematika... jó, s Mirkem byla sranda :) ...nebo ostuda?

51 evík evík | 10. března 2011 v 10:48 | Reagovat

Myslím že spíš ostuda!Určitě máme tolik chytrých a skromných lidí,kteří by byli hrdí na to,že mohou být v čele národa jako je ten náš.Určitě by dokázali,abychom byli opět hrdí na to ,že patříme do srdce evropy a nemusíme lézt do zadku ani vlevo ani vpravo.Naši lidé mají šikovné ruce,hlavy plné nápadů....je nehorázné dělat pro firmy,kde se jejich vztah k práci a hrdosti na ní nerozvíjí.Vezměte si například škodováky v Plzni.To byli dělníci první klasy.Fabrika si jich vážila a oni byli hrdí na to co umí..a dnes? Je to pro pláč.řemesla na vymření,všichni chtějí maturitu i když není nikde psáno že je to šikula,protože praxe není kde vykonávat.Ti co uměli umírají...

52 realista realista | 10. března 2011 v 20:59 | Reagovat

http://www.uloz.to/8233551/bilancovani-po-21-letech-2-pps

53 Rita Rita | E-mail | 11. března 2011 v 3:25 | Reagovat

Pane Juzl, mladej to dnes podepise, a zitra bude zamrizeme, kdyz bude mit stesti. Taky muze byt v sudu a hozen do Vltavy, tak se to ted dela...ne? Ma pravdu, jde o to zda je to pravda ci ne. A jak vidim dnes vysledky ... neni co k tomu dodat. 62 let po Viteznem Unoru

54 Jan Novák Jan Novák | E-mail | 11. března 2011 v 8:43 | Reagovat

Chtěl bych připomenout, že žádný strom neroste do nebe. Už proto, aby se ti hajzli zlodějští na ně dali pověsit. Brzo k tomu dojde!!!

55 Aťan Aťan | 11. března 2011 v 10:06 | Reagovat

[54]: ...chci jen dopředu říct, že výzvy k vraždám kohokoliv budu na tomto blogu mazat. Váš komentář pane Novák ještě ponechám, protože máte vtipný mail (hovnocuc) :-)

56 Jenda Pátek Jenda Pátek | 11. března 2011 v 11:01 | Reagovat

A bude hůř - všechno to začne až padne US$ a to bude možná dříve než se nadějeme. Toto je nejodpornější totalita - totalita majetku, peněz a globizované reklamy a dezorientace.  Ale buďte optipmisté. Vše dobře skončí - stejně umřem !!!     J.P.

57 Remcal Remcal | E-mail | Web | 11. března 2011 v 11:50 | Reagovat

S tím zlatem to bylo daleko horší. Nejen že se zlato prodávalo v nejnevhodnější dobu, ale prodávat historické zlaté mince levněji než obyčejné zlato, to je regulérní krádež.
K tématu zlatého pokladu:
http://remcal.bloguje.cz/884949-kam-zmizel-zlaty-poklad-republiky.php

58 Jenda Jenda | 11. března 2011 v 12:38 | Reagovat

Aťane, špatně jsi mne pochopil, netoužím zemřít, ale stejně musím. Teď si ze všeho nejvíc přeji přežít tu "nezametenou" (nesametovou) celosvětovou revoluci a jak to bude vše vyřešeno ponovu !!! Znám nějaké vědecké materiály, které vědci nechtějí komentovat i když jsou "přesné" a matematicky zcela podloženy tak, jak žádné práce z kterékoliv vědecké společnosti. Z nich vyplývá, že nejsou provedené analýzy toho nejjednoduššího co na světě tvoří nějaké společenství, tj. soustava dvou těles. Studie ukazují proč nemáme ani sebemenší ponětí o důvodech proč se dějí takové věci jako na př. dnešní zemětřesení v Japonsku a co se vlastně v "nedávné" minulosti na této planetě dělo. Ale to je jiné rozjímání, které do této debaty určitě nepatří. Jsem optimistický pesimista a tak se loučím s pozitivním pozdravem
"Slunce v duši a úsměv na rtech".
J.P. v pátek.

59 Aťan Aťan | 11. března 2011 v 15:01 | Reagovat

[58]: Jendo, než jsi poslal další koment, už jsem svůj smáznul. Ale tuším, že jsem psal něco o tom, že mě nikdy nenapadlo, jak Číňani budou zkupovat USA, a jak čekám, že to dobře dopadne - smrtí. :) ...byla to jen žertovná nadsázka.

60 cizinec64 cizinec64 | E-mail | 11. března 2011 v 19:58 | Reagovat

Jak tady procitam vase komentare tak stale zustavate stejni,budete kecat a kecat ale kecanim se nic nevyresilo.Najde se nekdo kdo kecat prestane a bude jednat?Ale kazdy mate strach ze potom kdyz se zacne jednat tak v tom zustanete samiJe to typicky ceske. Nelibi se mi to ale at to nekdo udela za me.Nechte polemizovani a pojdme jednat.A pojdme zachranit aspon to malo co jeste zbylo.

61 Aťan Aťan | 11. března 2011 v 22:29 | Reagovat

[60]: [60]:: Cizinče, myšlenka "pojďme bez kecání jednat" je sice hezká, ale nereálná. Každé jednání, které nemá podporu veřejnosti, vyšumí doztracena. Vzpomeň si na akci "Děkujeme odejděte", nebo na "Občanskou iniciativu Impuls 99", ...a bylo těch pokusů víc.

Mám pocit, že nejdřív se musí dostat co nejvíc pravdivých informací mezi lidi - hlavně za pomoci dosud svobodného internetu, protože oficiální sdělovací prostředky buďto patří elitě, nebo jsou reklamou na elitě závislé.

Elita (nebo mafie?) nás 20 let okrádá a to se musí dovědět co nejvíc lidí. Většina lidí to sice ví, ale jen obecně, anebo to už vzdali. Kdo má možnost tohle rozjet po facebooku či mailech, ať to prosím udělá. Tyto informace v TV určitě vysílat nebudou, za to vám ručím. Raději budou citovat z nové knihy Václava Klause a natáčet jeho přednášky mladým dychtivým studentům, jak úspěšně provedl transformaci a kupónovou privatizaci.

62 Vašek Vašek | E-mail | 12. března 2011 v 0:31 | Reagovat

Přečetl jsem si tady (ale i jinde) spoustu nepříjemných a deprimujících informací, které mohou být pravdivé. V každém případě nám jsou velice kvalifikovaně předkládány k věření. Bohužel si je sám nemohu ověřit. Kdybych byl členem některé nařčené parlamentní strany, nebo snad dokonce voleným poslancem,snažil bych se tato obvinění, pokud nejsou pravdivá, vyvrátit. Bohužel se nikdo z nich neozval.PROČ? A kdybych byl členem opoziční strany, jmenovitě KSČ, tak bych to posílal všem známým i neznámým,
případně bych doplnil další pikantní články které není problém napsat od stolu, nepodepsal bych se a tetelil bych se radostí, jak se mi daří přidělávat starosti těm, kdo mě odstrčili v osmdesátám devátém od koryta.

63 Aťan Aťan | 12. března 2011 v 9:52 | Reagovat

[62]: Vašku, v prvním případě máš pravdu (omlouvám se za virtuální tykání), ve druhém jen částečně. 1) Na konci druhého dílu je naznačeno, že pokud se někdo ozve s přesnějšími ověřitelnými informacemi, "Zpráva" se opraví nebo doplní, nebylo by to poprvé. 2) Pokud by toto chtěli komunisté všem svým kamarádům posílat, Zpráva má i první díl - pro KSČ velice nelichotivý. Technicky nebylo možné zveřejnit oba díly najednou, protože tento blog tolik textu nepobere. 3) Pikantní články si můžeš napsat jaké chceš, ale pochybuju, že těm nahoře přiděláš starosti. :-) Zpráva není moje dílo, proto nejsem podepsaný. Ale už jsem to tady vysvětloval panu Jůzlovi - nehledejme autory, hledejme pravdu.

Včerejší vpád ozbrojenců do České televize je ukázkový příklad toho, jak se v mafiánském státním uspořádání hledají autoři, ne pravda. Zabavené zápisníky a počítače redaktorů zpravodajství, kteří měli rozpracované armádní korupční kauzy, to je protě vrchol státní drzosti. Teď už v poklidu budou redaktory i jejich informátory zastrašovat, demokracie zase dostala na zadek! Nic na tom nemění odvolání velitele zásahové jednotky, ten dostane lépe placené místo.

64 starosta starosta | 13. března 2011 v 6:23 | Reagovat

Nic jineho ale nebylo mozne cekat, jestlize Listopad byla dlouha leta  pripravovana akce StB, ktera si vybrala takovy proud disentu, ktery ji vyhovoval z hlediska ochrany rudych mafianu pred 'lucernami' a planovane transformace moci.

Obavam se ale, ze naprava mozna uz neni. Penize jsou davno rozkradeny a davno poschovavany po sirem svete, takze uz je mozny pouze trest. Ten by musely vykonat nejakae ceske 'eskadry smrti'. Jinak vse zustane pri starem a rudi mafiani a estebaci se budou opravnene jen smat, jak se jim 'dilo podarilo'...

Problem je ovsem v tom, ze kazde podobne 'eskadry' zname z historie se nakonec vzdy transformovaly zase jen na mafii. Takze 'z blata do louze'...

65 Aťan Aťan | 13. března 2011 v 9:00 | Reagovat

[64]: starosto, bojím se že máš pravdu. Ale protože mám děti, je mi před nimi stydno, v jakém stavu jim to tady předáváme, je to i naše vina. Nás dole, kteří jsme měli uhlídat ty nahoře. ...A ještě přituhuje - viz akce v České televizi.

66 starosta starosta | 13. března 2011 v 14:06 | Reagovat

[65]: Kdysi jsem se jako dite ptal svych rodicu "Jak jste to mohli dopustit?" ... :( A oni mi odpovedeli mi "My jsme jim tenkrat verili, ale oni nas podvedli!". Obavam se, ze na stejnou otazku budu muset odpovidat svym detem take ja. Zrejme i odpoved bude stejna, protoze i rudi zlocinci jsou stejni... :(

67 Aťan Aťan | 17. března 2011 v 18:48 | Reagovat

[66]: starosto, vidím že si rozumíme, přesně tak to je. Já blbec jsem na začátku 90. let chodil na Klausovy přednášky. "Velký Václav" se chlubil, že URČITĚ bude ve světových učebnicích ekonomiky - když mu transformace vyjde - i když mu nevyjde. Smáli jsme se jeho vtipnosti... a drželi mu palce.

Měl pravdu - JE TAM! Ale radost z toho nemá. :-)

68 znalec znalec | 29. března 2011 v 7:40 | Reagovat

Prosim o upresneni mych udaju pro pozdejsi generace. Je to obsah jiste diskuze.Dekuji.

Jo, holt ta mladez, zapomina ! I starej Charouz se uspesme ucastnil " kradezi stoleti ". V kostce: Udelal vedome dluhy za 4 miliardy Kc a tyto sve dluhy si skryte vykoupil z nakradeneho od Konsolidacni banky cca za 200 milionu Kc nazpet, prostrednictvim jiste zahranicni spolecnosti kterou on sam vlastnil. Samozrejme, ze za uplatu mel i pomocniky. Stejny pripad jako Zemek.

69 JiF JiF | 29. března 2011 v 12:08 | Reagovat

Přečetl jsem si oba díly. Už jsem něco podobného dříve četl, a tak jsem jídlo udržel v žaludku.
Souhlasím, že je dobře vědět co a jak. Jenže vědět nestačí. Je třeba konat. Ale co?
Všichni co jsou u vesla už dávno ztratili mou (a každého soudného člověka) důvěru. Ovčané volí podle toho co jim nabulíkují masmédia, nebo čí guláš na předvolebním ejchuchů chutnal víc, nebo kdo dá za hlas víc, jako tuhle v Krupce, Těšíně, ...
Když se tam dostane někdo nový, tak je ještě větší šmejd , že Bursíci/Kačka Jau,jau-Biomasa  jejich solární tunel, kde se odhaduje celkový dopad na 1,5 bilionu KČ, ... nebo jsou nový jen logem, že TOPrdi s Kradlouskem v čele...

Řekl bych že se to tu rychtuje na velký, velký třesk a skutečnou revoluci.
A pak se toho může klidně ujmout nějaký nový diktátor, nebo něco takového a lidé mu za kousek žvance (že se jen malinko postará) budou líbat konečník.

Nejtrefnější motto co jsem nedávno četl:
Optimista se učí Anglicky.
Pesimista Čínsky.
Realista se učí střílet.

70 Jen Jen | E-mail | 29. března 2011 v 23:33 | Reagovat

...Rozhodně mi obdobné " pravdy" piji krev už jen proto že koluji několik let a dotyční političti kriminálnici si na úkor udřených a vystresovaných voličů užívaj nevšednich dnů a slušně řečeno na všechny s vysoka...serou...fuj tajxl,co jsme to za bandu ovci když necháme obsadit hrad hlavním rejžou onych krádeži století...fakt se stydím za sebe i nás všechny,kdo máj plný gatě a "oni" kradou porád :(((

71 Stanley Stanley | 2. dubna 2011 v 12:13 | Reagovat

ODS byla založana V. Klausem na prosazení jeho "privatizace" v tehdejším parlamentu, takže logicky lumpové z KSČ jako Dyba, Kočárník, Ježek a spol nemohli nikdy mít zájem na objasnění zlodějen, když je sami kryli. Neexistence právních norem byla taktéž úmyslná a lumpové jako Tomáš Sokol, místo aby tenkrát navrhovali právní rámec pro privatizace a podobně, dnes zastupuje za nehorázné peníze tehdejší zloděje.

72 Cert s hodností Vraníka Cert s hodností Vraníka | E-mail | 3. dubna 2011 v 2:16 | Reagovat

Hned ze startu, proc skoro nikdo z vás nehledá jádro problému? Jak mi kdo dokáze, ze múj volební hlas dostala ta strana, které jsem ho dal??? Byl to ANONYMNÍ kus skoro toaletního papíru, kterého si kazdý múze natisknout co mu je libo!!! Hooodne naivní by bylo myslet si, ze se tak nedeje! Trapas, který nám unikl??? Samozrejme jsou volby zvalsované, tak zvedejme ty nase líné zadky a nenechme uz s sebou dále manipulovat! A tady se pak nekdo pohorsuje nad nepodepsaným c-l-á-n-k-e-m?!?!?! Halóóó! Není uz náhodou cas na probuzení? Uz jen fakt, ze volby nejsou povinné, je dúkazem vychcanosti, protoze vylucují z voleb obrovskou masu pohodlných lidí!
Proc? Protoze vetsina lidí je málo inteligentních. Lopaty hold patrí k lopate- necekejme, ze si vúbec neco poradného prectou, natoz aby vyvinuli nejakou chytrou aktivitu. Jsou dokonce spokojeni, kdyz jim zivot rezíruje nekdo jiný.
Mensina lidí je sice inteligentních, avsak zatracene líných. Málokdo z nich se bude angazovat a plýtvat energií pro dobro "lopat".
A to hlavní: drtivá vetsina vsech lidí je naprosto bezpáterní -a nejhorsí je, ze ze stejného dúvodu si toho vúbec nejsou vedomi, natoz aby trpeli výcitkami svedomí!
Neomezený prístup k bohatství by byl ovsem tvrdou zkouskou pro kazdého z nás, a verte, vetsina bychom podlehli. Takovou smecku bestií, jako jsme my lidé, múze ovládat a drzet na uzde opravdu jen disciplína nebo STRACH. Snízení nasí morální úrovne bylo politicky plánováno a návnadu jsme jim sezrali i s navijákem! Je to normální skutecnost, odpozorovaná z neceho, z ceho se zámerne a hloupe snazíme vyclenit: z prírody a faktu, ze nejsme pranic jiného, nez zivocichové s chováním podrízeným svému druhu.
Zabredáváme hloubeji a hloubeji, kdyz se snazíme hledat a vytváret naprosto zbytecné slozitosti pri pokusu "desifrovat" politický probém. On beztak vúbec není slozitý. Ba naopak je trapne jednoduchý, coz historie potvrzuje: elita proste musí mít nefalsovaný zájem o prosperitu zeme- a nase dnesní situace je dúkazem opaku!!! Z pochopitelných dúvodú, o nichz se dneska nehodlám rozepisovat, by v politice mela figurovat alespon 1/3 zen. Nicméne bez "novodobé" monarchie to fungovat pravdepodobne nikdy nebude.
Mam pocit, ze práve z tohoto dúvodu si ji nekteré státy dodnes vydrzují, alespon v "okrasné" funkci. Doslo jim, ze bez ní by jejich "smecka" ztratila identitu, coz by melo neblahý morální dopad.
Masaryk byl sice presidentem, ale na me púsobil spíse jako moderní forma krále. Král se nikdy nesmel bát (osobne nasazoval zivot ve válkách a soubojích), ale rovnez nepotreboval krást. Proc by také kradl na SVÉM poli??? Král navíc hájil i svou CEST!
Logicky je jasné, ze prihlouplá lúza nesmí mít velkou sílu, ale ani velký hlad, aby nemela chute zmocniti se "zezla", a inteligentní mensinu je treba kvalitne zamestnat a motivovat, aby nepocítila nutkání pouzít svou inteligenci proti onomu pomyslnému zezlu. Bohuzel, v Ceské zemi se k moci dostaly obe skupiny. Manipulují a výmývají nám mozky opravdu skvele!
Alespon si skusme predstavit situaci, kdy naprosto vsechny vládní kroky by se dely díky kamerám a internetu verejne, a pod kazdým rozhodnutím (které by samozrejme projednala rada znalých osob) by se musel podepsat jeden jediný clovek, který by za ne prebíral zodpovednost, a kterého by mohli prímo zvolit nebo naopak pro vázné selhání odvolat prostí lidé s následnou ztrátou cásti majetku nabytého v prúbehu funkcního období. Tento clovek by si ovsem mohl naopak sjednat porádky se svými ministry a ti zase se svými...atd. Takovouto nevdecnou funkci by si asi nelajznul jen tak nejaký hajzl, a samozrejme model je nechutne strucný :-).
Ano jsou to pohádky, bohuzel. Vetsina (vsechny?) nejdúlezitejsích podnikú a medií urcite nelezí ve státních rukou, nicméne mozností je spousta, pokud Ceská zeme jeste patrí Cechum a pokud jeste vúbec existují hrdí Cesi?! ... o obojím pochybuju.
At se vám vse zdá jak chce hloupé, pro prúmerné lidi, které nedrzí pohromade ani síla ani víra, je dnesní zpúsob "vládnutí" osvedcene kontraproduktivní. Mozná se máme zatím nejlíp za celou historii, ale to není zpúsobeno nynejsí vládou, to je zpúsobeno vývojem a pokrokem doby! Ve skutecnosti bychom se mohli mít ale jeste mnohem lépe, protoze by nám k tomu neprekázelo nase ovlivnené a zdevastované myslení nahlodávající prirozené, vlastenecké vnímaní NASÍ zeme! Nic jiného, nez naprosto radikální zmena, stavíci se do opozice veskerým nynejsím NEOSVEDCENÝM politickým systémúm, je jedinou nadejí, pro obnovení Ceské Republiky!!!

73 Aťan Aťan | 4. dubna 2011 v 14:14 | Reagovat

[72]: Čerte s hodností vraníka, po přečtení tvého komentáře si slastně pomlaskávám, je naprosto brilantní. Když se vraníku nebudeš zlobit (omlouvám se za virtuální tykání), doplním interpunkci a šoupnu si to do blogu jako samostatný suprčlánek. Zdraví Aťan

74 Erik Erik | 30. dubna 2011 v 15:17 | Reagovat

Ekonomicky system nesluži občanom ale určitej skupine ludí ktorý týchto občanov okradli

75 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 13. června 2011 v 14:16 | Reagovat

Za komoušů mne zavřeli a v roce 1994 na pokyn ministra spravedlnosti odškodnil nejvyšší soud.Jenom dodám ,že Ti samí lidé jsou zase u vesla a kdyby došlo na tvrdé ,tak jdu jako "zvlášt nebezpečný pro společnost " znovu. Je mi z nich na blití a národní hrdost ? Nahoře akorát dobytek co myslí na své kšefty .Defenestrace .

76 Aťan Aťan | 13. června 2011 v 15:11 | Reagovat

[75]: Pane Cidrych, máte moji hlubokou úctu. Můj děda a strýc se odškodnění nedožili. Proto jsem dnešním komunistům 11. 6. napsal, určitě poznáte který z nich jsem:

http://napistejim.cz/list

77 Petr Petr | E-mail | Web | 18. června 2011 v 0:48 | Reagovat

Vidle na ten ksindl zlodějský, vše ostatní je marné a zbytečné.
Napřed to bylo rudý jak záře nad Kladnem, a ted' ten samý ksindl je modrý jak nebe nad hlavou. Tudíž z nich nemůže nic dobrého vzejít, jen samé lži a podvody na lidi této země. Jsou tak pokřivení, že už s tím po dobrém nelze nic dělat.
Velký problém je ale v českém lidu, moc přemýšlíme, váháme, a než se něčeho kloudného dobereme, tak je většinou pozdě, a to je velká škoda! Nejde přeci o žádnou závist vůči bohatým, at' si užívají své poctivě vydělané peníze, jde o to, zbavit se parazitů a jejich mutací.

78 Miki Miki | E-mail | 21. června 2011 v 14:24 | Reagovat

[Místo toho kecání tady,které stejně nic nevyřeší,pojďme radši do ulic a vypráskejme tu zlodějskou pakáž od jejich korýtek,jinak už nám nic a nikdo nepomůže!Jak dlouho to ještě budeme snášet a trpět!je nejvyšší čas skoncovat s těmito zločinci!!!!40]

79 babka babka | E-mail | 29. června 2011 v 12:32 | Reagovat

Miki a co bude následovat? Máme snad nějaké lidi v rezervě (ti co budou práskat)? Ono je to prostě tak a jestli je řešení EU, tak potěš pánbůh. Většině v tomto státě se nedaří zase až tak zle. No a my češi prý se zvedáme k "boji" až když nám jde o holou zadnici a to ještě pak dlouho v pozornosti nezůstáváme. "oni to za nás vyřeší". No a to je náš připosránkovský přístup. :((((

80 J Cidrych J Cidrych | E-mail | Web | 7. července 2011 v 18:10 | Reagovat

Přátelé je fajn vědět ,že jsou ještě slušní lidé ,kterým není lhostejný život republiky.Zkusme jít sami příkladem .Mám například jenom ČESKÉ VÝROBKY. Naše výroba ,at už skláren,porcelánek anebo mé vlastní návrhy. Jde právě o tu hrdost .Ted oslavuje 80 let naší spisovatelky Karoliny Světlé . Je pro mne čest ,že jsem mohl podpořit tuto akci ČESKÝM PORCELÁNEM a svými výrobky. Já vím ,že každý nemá tu možnost .Ale má možnost podporovat naše výrobky ,které mají hygienické atesty a jsou kvalitní svým nákupem .Ted se začínají prosazovat i regionální produkty a lidé si začínají uvědomovat ,že například maso dovážené kamiony s vypnutým chlazením a pak start před příjezdem není to pravé ořechové. Kupujme naše potraviny .

81 J Cidrych J Cidrych | E-mail | Web | 8. července 2011 v 11:26 | Reagovat

Naivní. Zkuste mi odpovědět.Otec zavřen gestapem za sabotáže v Mathausen koncentráku.Koncentrák přežil .Jako ředitele statku (nejlepší v okrese) ho vyhodili za rusáků. Nikdy nic neměl jen tu práci a pomoc lidem.Statek byl jeho dítě ,měl střední a vysokou školu a pocházel z jižní Moravy.Otázka zní.Proč ti ve vládě ,kteří mají vysoké platy si nepovažují své zvolení jako čest a nejsou jako skuteční patrioti ,ale chovají se hůř než cizáci. Jsem jinak vychovaný ke skromnosti a práce pro druhé musí být přeci něco vznešeného .Pokud Vám budou mé věty připadat jako naivní a hloupé ,tak se omlouvám ,nemůžu ale cítit jinak. Panebože takové krásné platy a oni ještě kradou ,lžou a podvádí. Co je to za typ lidí ,kdo to vlastně je ? Češi? Kde je hrdost na svou vlast ? A to krade ta největší svoloč co to nemá vůbec zapotřebí. Naboural jsem se do MS 2009 a byl za mnou jeden ,že dostal 300 000kč za mou likvidaci ,prý mám ostré pero.Nahlásil jsem to i když říkal ,že je policie zkorumpovaná a vše stejně vyšumí. Že já blbec tenkrát nezůstal v tom Švýcarsku .Zde nevidím budoucnost.

82 J Cidrych J Cidrych | E-mail | Web | 9. července 2011 v 10:24 | Reagovat

[76]:Máš pravdu ,morální satisfakce jsem se dočkal ,když ministr spravedlnosti zrušil podal návrh a zrušil Vrchní soud v Praze .6 slovy šest§ museli porušit aby mne mohli zavřít. Mám ale silné obavy ,že u moci zůstala i některá svoloč ,která akorát převlékla kabáty. Tatík tolik štěstí neměl.Když dělal ředitele statku ,tak mu nic nepomohlo ,že statek jeden z nejlepších .Byl proti vpádu rusů.Přijeli šestsetrojky z Prahy a vyhazov. To co ho nedorazil koncentrák v Mathausenu ,tak ho dorazili tenhle hajzl. Když jsem likvidoval jeho papíry ,tak jsem viděl co za zmetky máme ve vládě. Nejdříve mu nastrkali plno metálů za nejlepší statek,výnos atd a pak ti samí šmejdi ho zlikvidovali.Nemám tuto vládu a další rád ne ze msty ale za tu jejich likvidaci českého národa,průmyslu a všeho českého co nám dělalo ve světě jméno. Ted vyšetřit nákup pandurů,aut,Promopro,padaků a spousty dalších a pozavírat ,sebrat majetek .Nejlépe poslat na dalekou Sibiř s návrat nežádoucí.  Slušným posílám hezký pozdrav

83 Miroslav Ťulpa Miroslav Ťulpa | E-mail | 7. srpna 2011 v 13:07 | Reagovat

je potřeba vyjít do ulic Prahy a provést defenestraci už se konečně vzbuďme vážení přátelé. Za všechny motorkáře Míra.[79]:

84 pomasssubtaa pomasssubtaa | Web | 26. října 2011 v 19:28 | Reagovat

Tak rozkradenou státní kasu neměli ani Řekové, a ti si aspoň užívali! Tady se  stále jen utahují opasky, bohužel pouze těm dole. Nahoře se mlaská.....

85 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 28. října 2011 v 6:49 | Reagovat

Psal jsem pravdu na E 15.cz a už prý po mě jdou .Celá zkorumpovaná vláda

86 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 31. října 2011 v 9:36 | Reagovat

Proč se neuchází slušní o vedoucí posty? Proč na klíčových místech nejsou ti správní? Určitě by jsme je všichni slušní podpořili a svoloč by neměla šanci.

87 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 16. listopadu 2011 v 15:09 | Reagovat

At žije ANO2011.cz

88 Aťan Aťan | 16. listopadu 2011 v 18:57 | Reagovat

Také jsem podepsal, pane Cidrych. Každá akce, která vede k rozbití mafie stojí za podporu. Ale buďme opatrní na "vůdce", abychom zase někomu nesedli na lep. :-)

89 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 19. listopadu 2011 v 7:11 | Reagovat

Důvěřuj ale proěřuj. p Babiš má moji důvěru a jestli  minulosti nějaké peníze -privatizace,tak je svým podnikáním dávno vrátil. Ne tak ti zloději ve vládě.

90 Aťan Aťan | 19. listopadu 2011 v 10:46 | Reagovat

[89]: ...souhlas.

91 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 11. prosince 2011 v 10:46 | Reagovat

Ahoj už je to přes půl roku co mi jeden vyhrožoval fyzickou likvidací ,když jsem upozornil na korupci MS 2009 libereckou kriminálku  a ticho po pěšině .Zasloužíme si lepší vládu než tuto zkorumpovanou.

92 Aťan Aťan | 11. prosince 2011 v 12:10 | Reagovat

[91]: Pane Cidrych, přeju vám, sobě i ostatním, abychom mafiány (stejně jako fašisty a komunisty) ve zdraví přežili. Tady vám v odkazu posílám miligram naděje:

http://zpravy.ihned.cz/c1-53861060-mecl-spustil-cistky-na-vrchnim-statnim-zastupitelstvi-kvuli-kauze-mus

93 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 12. prosince 2011 v 16:32 | Reagovat

Atane díky ,udělal jsi mi velkou radost. Už aby ti korupčníci byli souzeni ahoj Honza

94 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 1. března 2012 v 17:12 | Reagovat

Ty pocity ,když si prohlížím ty jejich zkorumpované držky ,tak si říkám co je to za dobytek. Je tolik slušných ,čestných ,chytrých lidí v naší republice a na vedoucí místa se dostane taková svoloč. Zadlužili jste naši republiku na staletí.Proklínám Vás svoloči ...

95 Hana Nová Hana Nová | 14. března 2012 v 10:01 | Reagovat

Je divné, že jenom stále mlčíme a mlčíme.To charta 77 to byl kousek,
Co bude dál? budeme stále mlčet?

96 Patrik Vlk Patrik Vlk | E-mail | 17. března 2012 v 16:00 | Reagovat

Ahoj, zdravím všechny zúčastněné!
Na tento blog jsem narazil šťastnou náhodou při pročítání reakcí návštěvníků serveru Novinky.cz na poslední události těchto dnů, především na dění kolem Holešovské výzvy. Těchto diskuzí se sice aktivně nezúčastňuji, protože ze záhadných důvodů vždy, když se chci přihlásit, mají Novinky "přeplněno" :o) Zajímavé je, že už více jak tři roky - a to jsem to někdy před dvěma roky zkoušel asi dva měsíce pravidelně 2-3× týdně!
Ale jelikož jde evidentně o bolševický server, který je určitě i důkladně "monitorován" (sic který ne!), vůbec z toho nejsem smutný.
Taktéž úroveň některých diskutérů a jejich příspěvků tam je dosti mizerná.
Proto mě velice překvapilo, že na těchto dosti málo známých stránkách je tomu jinak. Všechny příspěvky jsem si se zájmem přečetl a s mnohými přispěvateli i "beze zbytku" souhlasím.
Je dobře, že se najde někdo, kdo zodpovědně a se snahou dobrat se pravdy popíše "pohnutou" historii tzv. "sametové revoluce" a jejich současných důsledků, byť jde, stejně jako za bolševika, jehož nepostradatelný nástroj - StB - vše řídilo, doopravdy "o hubu".
Aťan v tom samozřejmě není sám, jako příklad můžu s klidným svědomím uvést např. Petra Cibulku a jeho Necenzurované noviny - nevím však, zda-li ještě vycházejí. V 90. letech jsem byl jejich pravidelným odběratelem (původně Rudé krávo, pak po stížnosti velmi rozhněvaných bolševiků Ty rudé krávo a po následném soudním procesu se název vynuceně ustálil na asi pro bolšány nekonfliktní Necenzurované noviny - myslím, že ve své době docela známé a to hlavně díky zveřejnění seznamu spolupracovníků StB) a jsem taktéž houževnatým voličem Cibulkova Pravého bloku.
Jen mě poněkud zarazil výrok Čerta s hodností Vraníka: "Proc? Protoze vetsina lidí je málo inteligentních. Lopaty hold patrí k lopate- necekejme, ze si vúbec neco poradného prectou, natoz aby vyvinuli nejakou chytrou aktivitu. Jsou dokonce spokojeni, kdyz jim zivot rezíruje nekdo jiný."
Jsem vyučený dojič - krmič, od 17. let jsem HODNĚ tvrdě makal - za bolševika úplně běžně svátky, pátky, soboty, neděle - bez zastavení non-stop 2× denně, mezi krmením jsem často během léta chodil ještě dělat brigády i na pole do rostlinné výroby, později jsem "makal" na šachtě (nošení 120 kg hajcmanů zcela běžná, každodenní věc), po úrazu dál v těžkém průmyslu. Takže i já patřím k těm "od lopaty"! Ale necítím se být málo inteligentní. Jinou školu mi bohužel bolševici ani nepovolili pro můj "sedlácký" původ. Když jsem si později chtěl udělat nástavbu na střední průmyslovce, byť jsem úspěšně (i když dosti dlouhou dobu po ukončení školní docházky) složil přijímací zkoušky, stejně mne nepřijali - ale dalo se to čekat: totiž při - v té době docela běžném shánění razítek k povolení tuto školu absolvovat na závodním SSM i ZV KSČ (ano, ta razítka byla tehdy NEZBYTNÁ)- mi bylo řečeno, že stejně nemám šanci, protože prý kádrových rezerv mají dost, a oni prý potřebují hlavně dělníky.
Dnes jsem nezaměstnaný, protože je prý dělníků nadbytek, "oni" (rozumějte dnes už rádoby demokraté) potřebují vzdělané lidi - stejný názor asi jako má pan "do funkce Vraníka povýšený čert" - hlavně však povýšený).
Jakpak potom chcete, lidičkové drazí, aby se "lopaty" nějak domluvili s těmi "entelygenti", když tito nad nimi ohrnují nos? A vo tom to právě je :o)) Mimo jiné.
A mimochodem - kolipak těch inteligentů se podílí na vytváření "nadhodnoty" při výrobě zboží anebo při pěstování zemědělských plodin, etc. etc.
Nechci urazit popřípadě přítomné obchodníky (řemeslníci, čili OSVČ, tyto nadhotnoty samozřejmě vytvářejí), ale obchodníci odjakživa vytvářejí maximálně tak nadhodnoty "finanční", dnes už docela neúnosné pro obyčejného člověka - to, že se pak vymlouvají na politiky a byrokraty a jimi zpotvořené zákony, mě neošálí! Bankéři? Stejní zloději, jako ti politici!
Možná ještě tak užiteční (ono taky záleží na tom, v čem, že?) vědci...
Pak si spočítejme poměry: kolik dělníků na kolik takovýchto různých příživníků; už za bolševika to bylo někde 1:20 i více!!!
Ano, tato protinárodní vláda si sem natahala (a jsou v tom různé mafie a točí se zde obrovské peníze za "bílé" maso otroků) různé cizince ze zemí mimo EU, kteří našim lidem berou práci. A naši lidé si jen tak poklidně "chcípají" hlady (popřípadě se věšejí, skáčou z mostů a pod vlaky - jen před Vánoci jsem při čekání v Olomouci na vlak zažil jeho velké omeškání, protože během JEDINÉ HODINY spáchali dva lidé sebevraždu - jeden někde ve směru na Ostravu a druhý někde u Zábřeha na Moravě, tedy hned z opačné strany; ptám se - pročpak asi?!).
Vláda se moc diví, že při těch jejich "geniálních", hlavně na obyčejných lidech šetřících zákonech,(kteří už ani nemají z čeho žít, protože před tím jim "vytunelovali" kampeličky, často s posledními úsporami) - jak to, že to zatracené HDP neroste, ba snad se i snižuje.
Pracuje-li tady přes půl miliónu takovýchto cizinců - a oni sem zcela určitě přišli vydělávat hodně peněz, pročpak jinak by sem asi vůbec jezdili, když z nás mají akorát tak legraci - to mi tedy věřte! (dva Ukrajinští manželé, se kterými jsem pracoval u stejného pásu, si běžně měsíčně vydělají dohromady 40 i více tisíc), jsou skromní, utrácejí velmi málo peněz (za jídlo a levné bydlení na ubytovně). Zbytek si "vyvezou" na Ukrajinu, kde však je jiný, pro ně takto výhodnější kurz hřivny vůči koruně (téměř 4:1) - asi si už sami dokážete spočítat, kolik asi ve skutečnosti berou a kterýchže to států ekonomiku vlastně takto opravdu, hm, ale opravdu, podporujeme.
A o kurzu Vietnamského dongu už raději ani nemluvě!!! Ačkoliv Vietnamci odvádějí dost "krutou" daň svým pracovním "pasákům". A že by tihle ti mafiáni ihned běželi na Finanční úřad takhle velký lehce nabytý peníz poctivě zdaniti?

97 Aťan Aťan | 17. března 2012 v 18:23 | Reagovat

[96]: Díky Patriku za návštěvu.

98 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 18. března 2012 v 18:18 | Reagovat

Patriku a všichni slušní. Všichni kdo vytváří nějaké hodnoty a je jedno zda krmič ,či pokrývač anebo OSVČ si zaslouží úctu. Ti nahoře se  starají akorát o svá koryta a pranic je nezajímá zda mají důchodci co do úst ,zda mají lidé práci ,nebo matky s dětmi. Promopro,Kalousek a jeho padáky (nejen hardové ale i zlaté pro stejnou zlodějskou svoloč jako je on sám. Když jsem se ho zeptal na schůzi hospodářské komory v Jablonci n/N Petřín proč dal pět let danové prázdniny cizím firmám (bylo z toho deset let ) tak mi řekl STALA SE CHYBA . To je ministr financí? Takový magor který takto odpoví? Žerem cizí a dříve jedno z nejlepších zemědělství. Patriku naděje umírá poslední.Celou vládu bych poslal na Sibiř -návrat nežádoucí. Totiž já ten zkorumpovaný dobytek nepovažuji ani za lidi.

99 Patrik Vlk Patrik Vlk | E-mail | 20. března 2012 v 11:12 | Reagovat

Ahoj,

nedalo mi, a znovu se zapojuji do diskuse. Sic jsem v tomto ohledu skeptik (vynikající úspěch stávající i minulé politické garnitury, obávám se, že jediný - z bývalého nepolepšitelného optimisty udělat skeptika; no, aspoň něco po sobě zanechají).
Jane, s těmi politiky máte pravdu - ale mám obavy, že jsou tak otrlí a houževnatí, že by se z té Sibiře stejně vrátili nazpět - a přitáhli by s sebou ještě i Putina, možná někoho horšího!
Dnes bych chtěl spíše zareagovat na slova paní (slečny) Hany:
Mně není "divné, že pořád jenom mlčíme a mlčíme" - tento národ je velmi, velmi maličký, územně jenom taková nepatrná skvrnka na mapě (jen taková malá - možná, že významná - křižovatka Evropy). Mám obavy, že povětšinou mlčel: ozývat se začínal vždy až pod vedením někoho!
Pak také záleželo na tom, koho! Mám obavy, že nový tatíček Masaryk se jen tak rychle nenarodí. Jen za něho tato republika fungovala a vzkvétala (hlavně díky Francii - velmoci, odkud pocházela Masarykova manželka a kde měl rozsáhlé politické styky, ale taky díky 1/3 německého a židovského obyvatelstva, které zde vlastnilo více jak polovinu důležitých podniků a bank - v okamžiku, kdy Němci byli vyhnáni, to šlo s touto republikou od deseti k pěti za výdatného přičinění neschopného a zlodějského bolševika; Židy zase před tím zlikvidovali a rozkradli fašisti). A jak víme, tato prosperita také netrvala moc dlouho. Za to můžeme poděkovat tedy těm už zmíněným německým fašistům a pak ruským bolševikům (kteří ve skutečnosti jedno jsou - jen dva kohouti na stejném smetišti, rozdíl snad jen v tom, že jedni uznávali Boha a v jeho jménu vraždili, a druzí byli neznabozi, avšak stejně krutí, jen tyto svá svinstva vykonávali ve větším utajení).
Co se týče Charty 77: mám obavy, že byla řízena agenty StB a pod vedením jejich provokatérů, a vlastně sloužila k monitorování nespokojených a potenciálně nebezpečných odpůrců bolševismu. Ti byli takto organizováni pod neustálou kontrolou a StB často vědělo, jakou vyvíjí činnost a v případě potřeby tak mohlo kdykoliv zasáhnout. V roce 89 pak Charta 77 spolehlivě posloužila bolševické garnituře k uskutečnění "lidového převratu", ve světě známého jako "sametová revoluce". Předpokládám, že si dnes už nemyslíte, že by bolševici nedokázali zatočit s pár stávkujícími? Víte vůbec, kolik tady bylo rozmístěno vojska bývalého Sovětského svazu? To kdyby třeba to naše náhodou selhalo! Víte, kolik bylo všude příslušníků ozbrojených Lidových milicí, tělem i duší bolševikovi oddaných? Příslušníků VB (dnes Policie), speciálních jednotek? Vodních děl? Zbraní? Vždyť se u nás cvičili teroristi, co pak ve světě povraždili stovky nevinných lidí!
A kdepak že se všichni tito zarputilí bolševici najednou z ničehož nic poděli?!
Bylo spoustu nespokojených, ale nakonec se jen velmi opatrně ozvala hrstka zmanipulovaných, byť nebojácných studentů - kteří si ve své mladistvé nezkušenosti možná ani neuvědomili, jak je jejich protest i životu nebezpečný (nikdo z nás, obyčejných občanů, přece nemohl vědět, že jde o bolševiky organizovanou akci a to dlouho dopředu promyšlenou, která by se asi uskutečnila i dříve, nebýt hrstky těch "kamenných" bolševiků, majících pevné kontakty na ještě mocnou sovětskou KGB). A pak, co myslíte, jakou v tom všem sehrál roli Gorbačov, tehdy čerstvý generální tajemník KSSS (Komunistické strany Sovětského svazu)? Dnes si v poklidu užívající miliony někým mu za rozvrácení obrovské bolševické velmoci darovaných dolarů v USA.
Čili: kolik s totalitním bolševismem nespokojených lidí se tady ozvalo za těch 50. let jejich řádění? A jak všichni, co se ozvali, dopadli? V rukou to mají stále stejní loupežní vrazi, jen používají jiných metod!!!
Hanko, co tedy Vy OSOBNĚ navrhujete, že by jsme měli udělat? A máte i nějakou představu, jakým způsobem provést nápravu stávajícího a obyčejné lidi zničujícího politického trendu? A nemyslete, že dnes se jedná o ty největší chudáky, co jim už téměř nic nezbylo! Dnes už Svaz totalitních Bolševických zlodějů při nové formě zestátnění míří výše - a to už i na střední vrstvu. Z TĚCH se nyní budou výrábět další žebráci. No, až tady budeme rebublikou žebráků, jsem zvědav, na koho se tyto hyeny v lidské podobě vrhnou Den poté! Jistě znáte tento katastrofický film.
Jak chcete tedy k nápravě stávajícího zorganizovat tlupu lidí, závidějících si i tu nudli u nosu? Což nám tady naimplantovali už bolševici ve smyslu: ROZDĚL A PANUJ! S "inteligenty" pohrdajícími těmi, co jim Bůh "rozumu a schopností nenadělil"? S chudáky, kteří už dnes nemají ničeho - a když jim brali - ti, co dnes brečí, proti tomu nehnuli ani prstem a ještě vítězně jásali, protože mysleli, že jich (přece elitě, "výkvětu" téhle republiky) se to netýká? To teprve teď (když už je, mám obavy, pozdě) začínají křičet a dovolávat se solidarity, až už jim samotným teče do bot?
Pak si také něco přečtěte o Illuminátech a "celosvětovém spiknutí všemocných a všehoschopných". To tyto zvěsti chuti k životu tedy nepřidají! A mnohému z toho se dokoce dá i věřit. Na rozdíl od těch pohádek o konci světa, majících za úkol odvést pozornost od jiných (čích?) záměrů. Není to nakonec prostředek, jak namluvit většině: "Vykašlete se na beztak marný odpor - vždyť budeme brzy stejně všichni mrtví!" Tato historka s koncem světa se dá do nekonečna protahovat s odůvodněním, že se prostě někdo spletl ve výpočtu; hele, příští rok teda už určitě (možná). Zatímco někdo někde si může v poklidu kout ty svoje politické pletichy. Už si ani nepamatuji všechny konce světa, co jich tu od 60. let proběhlo!
Až nakonec doopravdy (a zcela logicky) přijde 3. světová a hromadně pomřeme. My tady dole - protože ti mocní jsou na ni a na přežití po ní velmi dobře připraveni! Z našich krvavých mozolů a za naše peníze.
A ve světle toho všeho by stálo opravdu za to vzít v úvahu - co je lepší? Zemřít jako ubohá ovce, anebo se pokusit do poslední chvilky o lepší život alespoň zabojovat? Tak se ctí v poměrně krátké historii lidstva (dávné i té nedávné) zemřelo mnoho statečných lidí, i za fašisty, i za bolševika.
Pro začátek však bych měl návrh: při příštích volbách JÍT (většina) VOLIT a volit s rozmyslem!!! PŘEMÝŠLET a nenechat si věšet bulíky na nos ani od bolševiků v ODS, ani od těch v ČSSD, ani těch z KSČM - tito kdyby to mysleli s lidmi dobře, dávno by se přejmenovali, vyloučili všechny ty totalitní zločinecké bolšány a rozhodně by vedli jinou, prolidovou (a ne jen naoko líbivou), politiku! VLK, BYŤ V ROUŠE BERÁNČÍM, VŽDYCKY ZŮSTANE VLKEM! (Bohužel, v tomto srovnání skutečným a díky lidské činnosti v přírodě vymírajícím vlkům velmi křivdím). A hlavně si ohlídat, co pak s našimi volebními lístky různé politické klaky provádějí!!! Trvat na přímé volbě prezidenta a volit takového, který není jen nastrčenou figurkou nějaké velké politické strany! Koukat kolem sebe, a SAMI navrhovat za kandidáty SLUŠNÉ a SCHOPNÉ lidi. Ne ty všehoschopné!

100 Jan Cidrych Jan Cidrych | E-mail | Web | 21. března 2012 v 12:25 | Reagovat

Ahoj Patriku. Děkuji a musím Ti říci. V sobotu mne propustili z nemocnice. Nic nezjistili ,tlak 140-80,cukr 5,9  CT nic,EKG nic dg: symptomatologie? Ano otazník a ještě čekám na MR . doporučení :klidový režim,postupně zvyšovat zátěž dle tolerance. Tak za totáče a z vazby mám dole obroušené zuby a ted jsem se tak vcítil do té pozice bezbranných důchodců ,že jsem vyštavený. Na rovinu říkám .Nejradši bych vzal kvér A TU ZLODĚJSKOU SVOLOČ POSTŘÍLEL. Je to obyčejný dobytek ,nenažraná prasata co neberou na nikoho ohled. Když jsem rozjel znovu vyšetřování MS 2009 tak na mne poslali jednoho chlapa.Kriminálka nic nevyšetřila a Policejní prezidium české republkiy ůřad vnitřní kontorly Praha pplk  Mgr.Zdenek Tomeš Č.j. PPVK-3425-2/ČJ-2011-009 VKS  zpětně podalo do LIberce a ta to odložila .Měli otisky a na kamerách. Je to vše provázané a zkorumpované. ODS a ČSSD a další mají ve státních službách zase jenomm sé lidi. Proto není možná náprava. Mne tenkrát podal podnět k odškoděnní ministr spravedlnosti a soudy jak okresní tak krajský České Budějice porušili šest § aby mne mohli zavřít.Někdy si připadám jak sám voják, nikdo nikde. Vše okolo korupce a klam. Takže kriminální policie vše vyhodnotili a uzavřeli ,nic se vlastně nestalo. Tobě děkuji Honza

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.